stalking door de Belastingdienst

15 Jun

Vrede zij met Allen!

Hierbij zend ik jullie toe mijn brief inzake stalking van mij door het Belastingbedrijf. Hiermee Wil ik de belastingzaak overhalen naar het strafrecht, althans: als het Belastingbedrijf doorgaat met zijn stalking van mij.
Zie verder mijn onderstaande e-mail aan de heer De Geus van het Belastingbedrijf:

From: Krishnananda
Sent: Thursday, June 15, 2017 2:36 AM
To: Beldienst H.A. de Geus
Cc: Fractie 50Plus ; Fractie CDA ; Fractie CU ; Fractie D66 ; Fractie Denk ; Fractie Forum voor Democratie ; Fractie GroenLinks ; Fractie PvdA ; Fractie PvdD ; Fractie PVV ; Fractie SGP ; Fractie SP ; Fractie VVD ; Fractie2 VVD ; Fractievz. 50Plus ; Fractievz. CDA ; Fractievz. CU ; Fractievz. D66 ; Fractievz. Denk ; Fractievz. Forum voor Democratie ; Fractievz. GroenLinks ; Fractievz. PvdD ; Fractievz. PVV ; Fractievz. SGP ; Fractievz. SP ; Eerste Kamer der Staten-Generaal ; Voorzitter Eerste Kamer der Staten-Generaal ; Voorzitter Tweede Kamer ; Hoge Raad der Nederlanden
Subject: stalking door de Belastingdienst

Geachte heer De Geus, Vrede zij met u!

Hierbij ontvangt u een afschrift van mijn brief aan de Belastingdienst, maar beter is: het Belastingbedrijf, zo is inmiddels komen vast te staan in de procedure bij Rechtbank Den Haag, nummer SGR 17 / 1474 IB/PVV. Vriendelijk verzoek ik u hiervan kennis te nemen.
Mijn vraag aan u luidt: Wilt u alstublieft ALLE BELASTINGKANTOREN erop wijzen dat het mij menens is en dat ik absoluut geen spam meer wens te ontvangen van uw Belastingbedrijf.

Omdat uw Belastingbedrijf continu de door uw Koning en ministers in samenwerking met de Staten-Generaal uitgevaardigde wetten overtreedt, dient de rechter in het kader van het zogenaamde: “gesloten stelsel van rechtsmiddelen”, eveneens die wetten te overtreden! Dringend, doch beleefd, verzoek ik u en uw collegae daarmee te stoppen.

De Mens Krishnānanda heeft uw bedrijf in 2014 al meegedeeld dat hij bereikbaar is op het correspondentie-adres van Community of Peace, en niet op enig andere wijze! Uw bedrijf voldoet nog steeds nauwelijks aan zijn wens. Voor de juiste gang van zaken vermeld ik hieronder nogmaals zijn adres onder de enig juiste bewoordingen:

Community of Peace
t.a.v. Krishnānanda
Mahābhārata
Spiritual District of Holland
P.O. Box 47
3230 AA Brielle

De door uw bedrijf aangeschreven juridische entiteit in de vorm van de zogenaamde: “’s Rijkseigendoms natuurlijke persoon”, is bereikbaar bij zijn houder / bewaarder: de gemeente Brielle die is gevestigd aan het Slagveld 36, briefadres: Postbus 101, 3230 AC Brielle.

Vriendelijk verzoek ik u hiervan op de Juiste Wijze nota te nemen en dit rond te bazuinen bij al uw collegae.

Ik hoop nu werkelijk dat uw Belastingbedrijf stopt met zijn stalking van mij!

In Licht en Liefde verbonden,
met vriendelijke groeten en hoogachting,
Krishnānanda, minister van ASHA, uw dienaar

Stalking.pdf

Wilt u reageren? Schrijf dan alstublieft een reactie:

