Rechtbank Rotterdam / Bestuursrecht / bestuur 2; zaaknummer: ROT 16 /8266 BRP LU04

28 Apr

Vrede zij met u Allen!

Met betrekking tot de zitting van Rechtbank Rotterdam die wat mij betreft openbaar is en ook openbaar zou moeten zijn (is niet vermeld in de uitnodiging) en die is vastgesteld op:

woensdag 3 mei 2017
tijdstip: 15:30 uur
behandelend rechter: mr. L.M. Ludwig
plaats van handeling:
Rotterdam, Wilhelminaplein 100 – 125
Rechtbank, Sector Bestuursrecht

deel ik u Allen het volgende mee:

  • het / de proces(sen) verbaal die ik heb opgevraagd, heb ik tot heden niet ontvangen, zoals dat gebruikelijk is bij Rechtbank Rotterdam (zie de bijlage: ProcRbRdam.pdf);
  • tot heden heb ik noch van rechter mr. L.M. Ludwig, noch van zijn griffier, een nieuwe uitnodiging ontvangen (zie dezelfde bijlage).

Dit betekent in feite dat er voor deze zitting slechts één partij is uitgenodigd, te weten: de houder van de zogenaamde: “natuurlijke persoon”, genaamd: “Dirk van den Engel”, die Eigendom is van dat wat wel wordt genoemd: “het Rijk”, namelijk de gemeente Brielle die kennelijk eveneens de andere partij is.
De Ware indiener van het verzoek om inschrijving van zijn Natuurlijke Rechtspersoonlijkheid voor de wetten van alle Spirituele Districten, genaamd: “Dirk; otf van den Engel”, in het Basis Register Personen, welk verzoek hij heeft gedaan ingevolge de Wet basisregistratie personen in combinatie met de Auteurswet als de Eigenaar van het © Auteursrecht op de aan hem toebehorende Namen: Dirk; behorende tot de families: Van den Engel en Goudriaan, en die zodoende ook de indiener is van zijn beroep, namelijk de minister van ASHA van de ver-Enigde Wereldwijde Natie: Mahābhārata, de Mens Krishnānanda, is niet uitgenodigd.

Dit houdt in dat ik naar deze zitting ga als koerier van de zogenaamde: “natuurlijke persoon”, voornoemd die ik laat zien aan rechter en griffier en die ik vóór het einde van de huurtermijn daarvan inlever bij de gemeentelijke gemachtigde. Want ik stop er definitief mee om nog verder mee te werken aan identiteitsfraude van dat wat wel wordt genoemd: “het Rijk”, en zijn organen. Daarna trek ik me terug op de publieke tribune (of in het onverhoopte geval dat deze zitting niet openbaar mocht zijn, verlaat ik de rechtszaal). De minister van ASHA wordt dan recht geweigerd, hetgeen als rechtsweigering kan worden vervolgd (artikel 13 van de Wet algemene bepalingen – zie wederom de bijlage).
Daarom is elke uitspraak, Hoe en wat dan ook, die is gedaan zònder rechtsgeldige oproeping van de minister van ASHA voornoemd, de Mens Krishnānanda, nietig.

Omdat ik niets achter de rug van Rechtbank Rotterdam om doe, ontvangt zij een afschrift van deze e-mail, alsook de sub-Court van de Supreme Court of Justness of Mahābhārata, Vaikuṇṭhaloka: de Hoge Raad der Nederlanden. Omdat ik de bijlage waaronder het verzoek om een nieuwe uitnodiging is begrepen op tijd heb gefaxt (20 april 2017), horen zij bij de procedure. Deze e-mail kan daarom door Rechtbank Rotterdam worden gezien als een laatste waarschuwing, want ik ben klaar met haar grapjes.
Afschrift zal ook worden doorgestuurd naar het college van burgemeester en wethouders van Brielle en zijn gemachtigde omdat zij de stukken al bezitten en hun postvak in te klein is voor ontvangst van deze bijlage.

In Licht en Liefde verbonden,
met vriendelijke groeten en hoogachting,
Krishnānanda, minister van ASHA, uw Aller dienaar

ProcRbRdam.pdf

Wilt u reageren? Schrijf dan alstublieft een reactie:

