rapport omtrent de Plas van Heenvliet / bewustzijn

27 Mrt

Geachte mevrouw Riet; Vrede zij met u!

Vandaag schrijf ik u alweer mijn derde rapportje omtrent mijn schoonmaakactie rondom de Plas van Heenvliet.
Dit derde rapport schrijf ik onder het sub kopje: bewustzijn, want ook ik werd door een bewoner van Zwartewaal op de vingers getikt, en terecht! Omdat ik voornemens was mijn gebruikelijke Solvitur Ambulando-route te wandelen, en daarom niet aan de overzijde bij de glas- en oud papier containers zou schoonmaken. Zij sprak tot mij: “Jullie” – zij bedoelde daarmee de schoonmakers van de gemeente – “maken nooit aan de zijde van de glasbakken schoon. Het is daar altijd een troep.” Ik nam deze aanwijzing direct ter harte om daarmee mijn Eigen bewustzijn te vergroten en ging er – ook namens de gemeente – direct toe over om de zijde van de glas- en oud papier containers schoon te maken. Wat liggen er toch ook veel glasscherven naast de glascontainers!

Wat ik onderweg allemaal met de knijper mocht oprapen was zeer divers: naast het gebruikelijke papier, de gebruikelijke blikjes en de gebruikelijke plastic flesjes / flacons, ook nog: een lege bierfles en een lege wijnfles, een plastic melkcontainer, diverse objecten: de meeste van plastic, een shagbuiltje, lege sigarettendoosjes, diverse sigarettenpeuken, enz., teveel om op te noemen! Ik trof de noordkant van de Plas van Heenvliet (de Wieldijk) vervuilder aan dan bij mijn vorige ronde. Daarom was de vuilniszak al veel voller dan bij de verleden keer het geval was! En dat weegt dan aardig door, mevrouw Riet! Daarom was ik blij dat ik gisteren in plaats van bij halte Zwartewaal al was uitgestapt bij halte Heenvliet – Voorns kanaal en de zuidzijde van de Plas van Heenvliet al aardig schoon had gemaakt: ik ben vandaag daarom maar even van het verharde pad afgegaan om langs de waterkant en langs de nieuwe boompjes nog wat op te rapen: er was nog genoeg rommel om mee te nemen.
Maar omdat mijn vuilniszak vol was en mijn beide armen gevoelig waren, reden waarom ik ze rust moest gunnen, heb ik verder niet meer in het dorp zelf schoongemaakt. Ik heb de vuilniszak gedeeltelijk geleegd in de middelste grote container en de rest gedeponeerd in de laatste grote container, gerekend vanaf het monument aan de kop van de gemeentehaven, en ben naar huis gegaan om te eten en te drinken. Dit betekent daarom dat de middelste container vol is!

Zo ziet het er weer een stuk aangenamer uit rondom de Plas van Heenvliet!

Omdat vuil laten slingeren alles te maken heeft met bewustzijn: Wilt u daarom alstublieft bij tijd en wijle via de gemeentepagina in het streekblad de Mensen erop wijzen dat ze vuilnis in de daarvoor bestemde bakken dienen te deponeren of anders mee naar huis dienen te nemen om dat afval via de daarvoor geëigende Weg van de Liefde te verwijderen?
Als slechts één of twee Mensen deze aanwijzing ter harte nemen, dan zijn er toch weer één of twee Mensen die geen afval meer langs de wegen laten slingeren! U hebt daarmee geholpen om hun bewustzijn te verhogen! Dank u wel daarvoor!

Omdat ik nu gevoelige handen, armen, schouderbladen, knieën en voeten heb, neem ik weer een tijdje rust. Ik ben namelijk al 61 jaren aan het oefenen om terug naar Huis, terug naar God in zijn Vaikuṇṭhaloka over te gaan. Eigenlijk hebben we niets anders te doen! Want Wie niet meer in de materie hoeft te worden geboren, hoeft ook niet meer te sterven. Er zijn nauwelijks nog Mensen te vinden, welke Mensen in deze Leer opleiden. In onze World University of Peace worden Mensen opgeleid in deze Leer van Jezus de Messias, Bruno Gröning, Dr. Martin Luther King jr., Śrīla Prabhupāda. En weet u wat de overeenkomst is tussen deze Leraren der Mensheid behalve hun Leer? Ze werden Allen vermoord in onwetendheid.
Daarom is de verhoging van het bewustzijn der Mensheid een vereiste. Helpt u weer mee? Dank u voor uw medewerking!
Dan duik ik nu weer in de studie van de Leer van Bruno Gröning om me daarin nog beter te bekwamen en om uit te rusten.

In Licht en Liefde verbonden,
met vriendelijke groeten en hoogachting,
Krishnānanda, uw dienaar

Wilt u reageren? Schrijf dan alstublieft een reactie:

