wraking rechter van Rechtbank Rotterdam

7 Mrt

Vrede zij met u Allen!

Met deze e-mail deel ik u Allen mee dat ik de rechter die de een of andere zaak van een griffier wilde behandelen per fax heb gewraakt (zie de bijlage).
De fax is netjes bij Rechtbank Rotterdam aangekomen.

Zoals u Allen kunt lezen, heb ik mijn gronden van wraking als minister van ASHA zó opgesteld dat ons Aller Mahābhārata met haar Residenten bestaat.
Deze wraking is daarom van belang voor Alle Residenten van Mahābhārata en haar Volk van God dat wij mogen bijeenbrengen!

Ik hoop u Allen hiermee naar behoren te hebben geïnformeerd, en zie uit naar de wrakingszitting!

In Licht en Liefde verbonden,
met vriendelijke groeten en hoogachting,
Krishnānanda, minister van ASHA, uw Aller dienaar

Wraking rechter.pdf

Wilt u reageren? Schrijf dan alstublieft een reactie:

