uitspraak Rechtbank Rotterdam betreffende: hetgeen niet is weersproken, staat vast / vaststellen voorlopige datum beroep

25 Feb

Hallo Selma, Vrede zij met je!

Hierbij zend ik je de beloofde uitspraak van Rechtbank Rotterdam.
Op grond hiervan is mijn verzet ongegrond verklaard.
Saillant detail hierbij is dat een wijdverspreide e-mail die helemaal nog geen verzetschrift was, tegen de Eigen procedureregels van Rechtbank Rotterdam in, als een verzetschrift is behandeld. In deze e-mail was zodoende niet geschreven dat ik wilde worden gehoord. Zo kon het zijn dat mijn “verzetschrift” werd behandeld zònder oproeping om voor de rechtbank te verschijnen! Er is geen proces-verbaal van opgemaakt en hoger- of cassatieberoep is niet mogelijk, vandaar dat ik de Hoge Raad der Nederlanden ook nog maar even afschrift zend; dan weet hij welke trucjes Rechtbank Rotterdam uithaalt.

Leuke truc hè?
Daarom zend ik haar nog maar een afschrift van deze mail; kan ze nog even nagenieten!

Leden van de Hoge Raad: het complete dossier is in te zien bij Rechtbank Rotterdam; zo kunt u zien dat het inderdaad tegen de procedureregels in om een e-mail gaat.

Even andersom: Hallo Felix en IHKA, Vrede zij met jullie!

Ik heb de .pdf die gezonden is door Felix ontvangen en gedownload. Ik heb hem ook al gelezen, maar zal hem nog even nalezen, want er staan inderdaad leuke stukjes in voor mijn belastingberoep bij Rechtbank Den Haag en voor mijn vervolgberoep Namenclaim, want ook Rechtbank Rotterdam is nog niet van mij af.

Ten aanzien van dit laatste beroep deel ik jullie mee dat ik inderdaad een andere griffier op de zaak heb mogen ontvangen, maar deze griffier kan evenmin lezen en vervolgt deze zaak met: het beroep van D. van den Engel te Zwartewaal. Zie bijlage 2.
In deze bijlage is tevens vermeld wanneer mijn beroep wordt behandeld: schrijf dag en globaal tijdstip s.v.p. vast op in jullie agenda.

Willen jullie s.v.p. de rechtbank ook vragen of Natu2pers de zitting mag verslaan in zowel audio- als video-opnamen? Het is immers een openbare zitting en geheime rechtspraak is verboden.
Want nu dient er eindelijk eens Rechtspraak zonder trucjes plaats te vinden op de zaak die de minister van ASHA van de ver-Enigde Wereldwijde Natie Mahābhārata heeft aangespannen. Want als ik dit laat lopen, wordt er weer geen recht gesproken op een zaak die ik heb voorgelegd als minister van ASHA. Dan is mijn beroep bij voorbaat afgewezen en is EUR 168 griffiegeld van mij gestolen. Weer: Hoezo geen subjectieve partijdigheid? Rechtbank Rotterdam: stop nu met dit fenomeen! Een rechter wordt betaald voor onafhankelijke rechtspraak, óók al is dat niet goed mogelijk!
Daarom Wil ik hierover met de president van Rechtbank Rotterdam communiceren. Hoe hebben jullie de Naam van de President van Rechtbank Den Haag indertijd uitgevogeld?

Nog even terug naar Selma:
Selma, let even op want deze mail met bijlagen wordt zoals onderhand te doen gebruikelijk eveneens getwitterd. Aldus heb ik een voorschot genomen op de openbaarheid van deze rechtszaak en rechtspraak. Dan is het mijn volgers al vast duidelijk wat hier aan de hand is, en kun jij deze tweet weer plaatsen op jouw Twitter account. Zo gaat het nog sneller rond.

Felix en IHKA, het Twitter account van Selma is: SamenStaanWeSterk @SSWSterk. Hebben jullie haar ook al gevolgd? Graag doen!

In Licht en Liefde verbonden,
met vriendelijke groeten en hoogachting,
Krishnānanda, minister van ASHA, uw Aller dienaar

UitsprRBRdam.pdf

RRdamDatum.pdf

Wilt u reageren? Schrijf dan alstublieft een reactie:

