gronden van beroep en verzoek tot voeging van mijn beroep aan Gerechtshof Den Haag

2 Jun

Vrede zij met u Allen!

Gisteren, 31 mei heb ik de bijlage: HBGerechtshofDenHaag.pdf, in tweevoud aangetekend verzonden naar het Gerechtshof Den Haag. Dit stuk is vanochtend vroeg in de juiste postbus bezorgd.
Vermeld stuk houdt in de gronden van mijn beroep die ik in zes punten heb uitgesplitst en het zevende punt is mijn verzoek om voeging van de twee beroepen tot wederom één beroep op het gerechtshof.

Zoals velen van u weten, spreek ik dagelijks met mijn beste Vriend: Krishna, mijn God, en daarom deel ik u nog mee dat het me zeer hoog zit dat ik technisch in mijn beroepsrecht wordt aangetast. Want onze Community of Peace heeft een faxmachine en deze fax kan geen stukken meer zenden aan de Hoge Raad der Nederlanden en nu ook niet aan het gerechtshof voornoemd. Daarom moest ik de stukken thans per (in dit geval aangetekende) post verzenden. Er zit iemand van het ministerie van Veiligheid en Justitie de verbinding van ons faxapparaat met dat van de Hoge Raad voornoemd en nu ook met dat van het gerechtshof voornoemd te verstoren. Het ligt duidelijk niet aan onze faxmachine, want met de telefoon krijg ik ook geen verbinding, terwijl bij de betreffende afdelingen wel faxen binnenkomen.
Bovendien worden onze mails zonder rechterlijk vonnis of uitspraak bekeken door iemand die ik Burger Koekoek noem van hetzelfde ministerie van Veiligheid en Justitie. Dit weten wij zeker omdat die Burger Koekoek per vergissing ons ooit eens een antwoord terug had geschreven over het feit dat ik zogenaamd het derde gebod (vermeld in het Bijbelboek Exodus 20) had overtreden, maar als burger zeg ik: “Koekoek!”, zo schreef hij. Daarom noem ik hem dus: Burger Koekoek! Ook hieraan moet eens een einde komen!

Ik neem deze feiten – ook namens Krishna – hoog op en eis direct mijn aansluiting op vermelde faxmachines terug. Ik hoop dat Rechtbank Rotterdam en de Hoge Raad der Nederlanden deze klacht serieus nemen en het ministerie van Veiligheid en Justitie opdragen om de verbinding per direct te herstellen. Want ook dit is schending van recht en van Grondrechten.

Laten alle rechterlijke instanties nu eens recht doen en naar recht uitspraken doen, wat die uitspraak ook moge zijn! Al die flauwe kul, daar koopt toch niemand iets voor? Neem eens verantwoordelijkheid! Hetzelfde geldt ook voor de gemeente Brielle; neem eens verantwoordelijkheid! Uw brief van 27 mei jl., kenmerk: SLZ/PH 16.0007961, heb ik in goede orde ontvangen, maar ik ben diep bedroefd: ne bis in idem! Ik had een afwijzing verwacht, maar ne bis in idem? De twee aanvragen zijn duidelijk vanuit een andere situatie gedaan en op andere gronden gefundeerd. Slechts de rechtsgevolgen zouden hetzelfde kunnen zijn! U kunt daarom ook een bezwaarschrift verwachten! Ik Wil uw adviseur wel eens in de ogen kijken!

Dossier Rechtbank Rotterdam: ROT 16 / 838 BESLU SC03
Dossier gemeente Brielle: SLZ/PH 16.0007961

Naar de Wil van Krishna geschreven,
in Licht en Liefde verbonden,
met vriendelijke groeten en hoogachting,
Kris, uw Aller dienaar

HBGerechtshofDenHaag.pdf

Wilt u reageren? Schrijf dan alstublieft een reactie:

