claimen van de Eigen Naam en soevereiniteit

25 Feb

Namaste allen,

Op een vraag inzake het claimen van mijn Eigen Naam: Dirk, behorend tot de familie: Van den Engel, antwoord ik dat ik niet bang ben maar doe wat mijn hart me IN-geeft. Want deze samenleving is liefdeloos, zoals de vragensteller zelf ook schrijft. Wil iemand hierin verandering brengen? Indien iemand een Liefdevolle Maatschappij wenst, dan moet hij niet bang zijn en doen wat zijn hart hem IN-geeft. Wees daarom niet bang en weet, zoals ik al zo vaak heb geschreven, dat deze liefdeloze maatschappij ten dode is opgeschreven: het Bijbelboek Daniël noemt het zelfs het einde der tijden (bedoeld is het einde der liefdeloze tijden)! Het is namelijk God’s bedoeling om het Paradijs op Aarde te vestigen, zoals het van oorsprong de bedoeling was.
Kijk eens naar wat er in samenwerking met anderen in gang is gebracht! Ik claim mijn Eigen Naam èn soevereiniteit via een beroep op de Rechtbank, inmiddels te ‘s-Gravenhage, want Rotterdam acht zich niet bevoegd! Ik ben immers gewetensbezwaard om nog langer belasting te betalen! Ik heb een verzoek aan B&W van Brielle gericht om mijn Eigen Naam: Dirk, behorend tot de familie: Van den Engel, met dezelfde soort motieven onder “geheimcode 7” in de Gemeentelijke Basisadministratie te laten opnemen. Van de gemeente Brielle heb ik nog steeds niets vernomen (zelfs geen ontvangstbevestiging!). Na zes weken dien ik een bezwaarschrift in en daarna gaat ook dit verzoek naar de Rechtbank te …? Als jij jouw © auteursrechten op je Eigen Naam en jouw souvereiniteit wèl claimt, dan heb je een keuze, namelijk of je er wel of geen gebruik van maakt! In elk geval moet iedereen, óók de Belastingdienst, jouw toestemming vragen om jouw Eigen Naam, behorende tot de familie: …, te mogen gebruiken! Waar zijn opeens die © autersrechten van de Nederlandse Staat gebleven? Je hebt je eigen eigendom geclaimd. Is dat slecht dan?

Daarom stel ik iedereen die dit leest voor om vooral de © auteursrechten op ieder’s Eigen Naam, behorende tot de familie …, te claimen en daarna ieder’s soevereiniteit te claimen, want zó heeft onze Schepper het bedoeld. Dit is heel goed aan Genesis de hoofdstukken 1 en 2 af te lezen. Nu wordt iedereen ondergeschikt geacht (het is niet werkelijk zo!) aan de Staat der Nederlanden en is men niet meer dan een slaaf die geld moet opbrengen. Daarom wordt alles ook zo duur.

Wat mij betreft: ik creëer liever een samenleving zònder geld, waar het bedrijven van Liefde als belangrijker wordt geacht dan een samenleving mèt geld en oorlogvoering! Met andere woorden: ik zit helemaal niet op een AOW-uitkering, zelfs niet eens op een WAO-uitkering die ik heb, te wachten! Ik doe ook mijn uiterste best om als Universeel Predikant / Acārya aan de slag te komen, maar tot heden is mij dat niet gelukt! En ik weet ook waarom mij dat nog niet is gelukt! De laatste afwijzing was gebaseerd op het feit dat ik een andere zienswijze op God heb. Maar God is Eén! Hoeveel zienswijzen zijn er dan mogelijk op God. Hij is Eén, en zijn vertegenwoordiger, zijn Universeel Predikant / Acārya, moet dan óók Eén zijn, en wel Eén met hem, zoals op zoveel plaatsen in de Bijbel is te lezen, en door Jezus zelf is onderwezen: “De Hemelse Vader en ik zijn Eén!” Ik zeg geen andere dingen; ik maak geen andere Leer dan die, welke ik onderwezen heb gekregen van Jezus via mijn Spirituele Leraar, Śrīla Prabhupāda! Daarom is dit beroep zo makkelijk: ik hoef zelf niets te verzinnen; ik hoef slechts de Weg van de Liefde te verkondigen zoals Jezus me die via Śrīla Prabhupāda heeft onderwezen! Jezus heeft de door hem en zijn Vrouwe Maria Magdalena onderwezen Weg van de Liefde ook geboekstaafd in zijn Het Boek der Liefde dat nog veilig is opgeborgen achter de muren van het Vaticaan, maar dat eerdaags in dit tijdperk van Openbaring ter beschikking van zijn volgelingen zal worden gesteld. Tot dan probeer ik zoveel mogelijk van deze Weg der Liefde te publiceren in onze De BIJBEL zoals ze is.

Met Liefdevolle groet en toewijding,

Ushta te,
Krishnananda, uw dienaar

Wilt u reageren? Schrijf dan alstublieft een reactie:

