Gaia Voor als je het klimaat een belangrijk item vindt…

21 Aug

Beste lezers van mijn Preek van de Week, vrede zij met u!

In verband met drukke werkzaamheden voor de geplande bruiloft van mijn nicht met mijn inmiddels aangetrouwde neef (die beiden arts zijn!) ben ik verleden week mijn Preek van de Week vergeten. Die leest u hieronder:

Inderdaad vind ik het klimaat een belangrijk item in mijn politieke besluitvorming. De regeringen van de wereld kunnen niet eens een klimaattop tot een goed einde brengen! Dat wordt uitgesteld tot 2015, maar dat halen we niet meer in deze politieke setting. Dat weten die regeringen. Daarom hebben ze die top laten springen. Er wordt nu een vies spelletje gespeeld. Een spelletje dat weinigen doorhebben en doorzien. Een spelletje met HAARP-machines. De HAARP-machine is een uitvinding die de opvolger is van de vergeefse zoektocht naar een “medicijn” om mensen te kunnen beïnvloeden. Via dat medicijn lukte het niet; met deze uitvinding lukt het wèl! Zoals ik ook al eerder heb geschreven: de HAARP-machines zijn afgesteld op de frequentie van de hersengolven van mensen: lang leve de mobieltjes! Ze zijn niet voor niets zo massaal geplugd in onze samenleving: we kunnen er haast niet meer buiten!
Ja, met betrekking tot het klimaat zijn deze machines ook actief! Er staan er twee op de Zuidpool (Rusland en China), twee in het Noordpoolgebied (VS en Noorwegen), en één in het caribisch gebied (VS). Weet jij nog wie onze “vrienden” zijn? Deze HAARP-machines worden gebruikt om ons wereldklimaat te regelen. Met deze machines creëren we af en toe eens een aardbeving, of een tsunami, maar ook typhoons en cyclonen staan op het menu. Ook wordt de lucht zèlf steeds smeriger. Steeds meer mensen hoor ik klagen over benauwdheid, dat wil zeggen: gebrek aan zuurstof. De overheid doet nauwelijks iets; dan geef ik haar nog veel eer!

Lieve mensen, ik geef geen cent meer voor de politiek! Onze geachte MP en Kamerlid Pechtold voeden de denktank van de wereldregering, en hebben daarmee als het ware ons land vernaggeld, of verkocht. Vergeet daarom die klimaatkeuze maar, want niemand heeft hierover enige invloed. Alle belangrijke dingen worden buiten ons, dus ook buiten onze politiek, om geregeld door de wereldregering. We hadden nog een kans met de kandidaatstelling, maar ook deze kans is nu verkeken. Het gaat om de balans, en die is nu verder weg dan ooit. Zelfs de Partij voor de Dieren kan feitelijk niets meer uitrichten, hoewel zij het meest naar balans streeft. Nou ja, beste lezers, we zien wel hoe het loopt. Het beste is om Babylon, die grote stad van het Bijbelboek Openbaring 17 en 18, maar te verlaten. Babylon is ons verrotte financieel-economische systeem. Maar zelfs dààrvoor heb ik nog geen medestanders kunnen vinden. Iedereen wil kennelijk alles bij het oude houden, maar uiteindelijk lukt dat niet. Nou, dan zoeken ze het allemaal naar Eigen Vrije Wil toch lekker zelf uit! Niemand kan iemand verhinderen die ervaringen te ondergaan welke ervaringen zij of hij wil ondergaan, zéker ik niet. Ook daarom klopt het systeem van de Tweede Kamer niet: het is in het kader van ONTWIKKELING niet goed tégen iets te zijn! Wij (Community of Peace) zijn in elk geval vóór dingen en die stimuleren wij dan ook; maar wij besteden geen energie aan dingen waar we niet voor zijn. Het woord tegen komt daarom niet in ons woordenboek voor. Wèl bidden en mediteren wij voor IN-zicht voor alle mensen, en als mensen ons om advies vragen, geven wij dit zo mogelijk liefst gemotiveerd.

Ik ben een overgegeven ziel en daarom laat ik alle dingen maar op me af komen. Het is zoals het is, zonder ergens over te oordelen. God geeft me wel in wanneer ik wat mag doen. Op hem vertrouw ik en bouw ik mijn Leven. Met Anderen heb ik niets te maken. Zij zijn de schaduw, de eerste polariteit, die wordt veroorzaakt door het Licht des Levens. Daar is dikke duisternis, de plaats waar wij niet hoeven te zijn. De plaats waar ik niet verkies te zijn. Ook ik ben een Levenslichtje waar de duisternis geen enkele kans heeft. We zijn al een eind op Weg: Venus is al verhoogd; de invloed van Mars moet nog worden verminderd. Het zal gebeuren!

Vriendelijke groeten van Krishnananda

Wilt u reageren? Schrijf dan alstublieft een reactie:

