Aside

Een afzonderlijk Mens MAAKT het verschil! Deel 3

11 Jul

Het derde deel is genoemd: Eva en Adam weer in het paradijs.
Vanavond heb ik mijn ronde “Solvitur Ambulando” gewandeld en ik voelde dat ik dit deel nog niet kan publiceren.
In de eerste plaats omdat het nog niet helemaal af is, maar zeker ook in de tweede plaats omdat ik mijn website heb bijgewerkt. Dit moest eerst geschieden, wil ik dit derde deel kunnen publiceren. Dit derde deel wordt daarom volgende week gepubliceerd.

Voor nu is het belangrijk te berichten dat ik een Activiteitensite heb gemaakt, los van onze website van Community of Peace Nederland. Deze Activiteitensite is rechtstreeks te benaderen via ons Portaal, maar ook gewoon via de website zelf!

Ten overvloede deel ik nog mee dat deze verkiezing van de leden van de Tweede Kamer der Staten-Generaal mogelijk de laatste kans is, ons geboden door het Universum / God, om de Tweede Kamer werkelijk te veranderen, om deze met maximaal 50 Tweede-Kamerleden – dit is eenderde gedeelte van de Tweede Kamer! – te transformeren in een Huis van het Universum / Godshuis. Meldt u daarom asltublieft in groten getale aan als kandidaatlid van de Tweede Kamer. U hebt mijn Preken van de Week gelezen, en weet dus welke gevaren voor Nederland en de wereld dreigen als het huidige politieke, financiële, economische en sociale systeem zo doorgaat. Maar u weet óók dat één Mens het verschil kan maken, zéker als het komt tot samen-Werking met andere Mensen die hun verantwoordelijkheid nemen of al hebben genomen, laat staan wat 50 mensen in de Tweede Kamer vermogen te doen!

Ik heb mijn nek voor u uitgestoken; grijp deze kans nu die er is; een andere kans komt waarschijnlijk niet meer.

Kijk op de webpagina Verkiezing aan welke vereisten u dient te voldoen om u aan te melden als kandidaatlid en / of kiezer van de Tweede Kamer der Staten-Generaal.

Met vriendelijke groeten,
Krishnananda,
uw dienaar

Wilt u reageren? Schrijf dan alstublieft een reactie:

