Opnieuw Liefde

20 Jun

Het is geroepen vanaf de hoogste berg en is als fluistertoon te horen geweest op de laagstgelegen plek.

Door de gangen van alle menselijke ervaring heeft deze Waarheid weerklonken:

Liefde is het antwoord.

Neale Donald Walsch

De mens als Individu is een vreemd wezen: vanaf den beginne wil hij Liefhebben en worden Liefgehad, maar vanaf den beginne heeft hij alles in het werk gesteld om juist dat te voorkomen. Daarom proberen we nu in een Liefdeloze wereld te overleven met onze systemen van angst en strijd, zoals bij voorbeeld concurrentie en faillissementen. Zelfs banken moeten eraan geloven! Er zijn echter banken die niet failliet kunnen gaan zoals Goldman Sachs, de Wereldbank / IMF. Deze geldorganisaties hebben niet eens reclame nodig om te blijven bestaan.

Liefde, een controversieel onderwerp. Want wat wij hier op aarde onder liefde verstaan, heeft weinig meer met Liefde te maken. De mens als Individu heeft hier vanouds al voor gekozen, en is daarom de Liefde kwijtgeraakt, natuurlijk in het algemeen gesteld, want er zijn individuele Mensen onder ons die wèl weten wat Liefde is, en dit ook voorleven.

Liefde is onbaatzuchtig. Zonder winstoogmerk of een verborgen agenda. Om met Tom van de Elohim of Raad van Negen (want er zijn negen principes in het universum – Kr.) te spreken: “De woordjes ‘Liefde’ en ‘Vrede’ hebben in onze wereld (de koude zone in ons universum – Kr.) dezelfde betekenis als in de uwe (op aarde – Kr.), maar de vibratie ervan, het gevoel, wordt anders ervaren. Het schenkt u Vrede; en met Vrede kunt u Liefhebben, en Liefhebben is noodzakelijk voor de evolutie van alle wezens op deze planeet (aarde – Kr.). Het is ook noodzakelijk voor de verhoging van het bewustzijnsniveau en collectief bewustzijn van dit universum. Als u innerlijk sereen en vredig bent, weet in welke richting u moet vorderen en stevig staat in uw overtuigingen, is dat bevorderlijk voor waarnemende wezens. Deze andere wezens (wie en wat dan ook – Kr.) observeren de vibraties van uw toewijding. Die genereert een vibratie, en door deze te observeren, kunnen zij – met betrekking tot degenen met wie zij werken – op hun beurt bepalen of hun overtuiging en toewijding absoluut of waarachtig zijn, òf dat zij slechts worden gemotiveerd door verlangens of hun ego.” (Uit: De uitverkoren planeet, Spirituele raadgevingen uit de Ruimte door Tom, de spreekbuis van de Elohim of Raad van Negen, voor mensen uit India: Garbodakasayi Vishnu, zij die puur ziel zijn. Geschreven doorPhyllis V. Schlemmer, zij die haar lichaam ter beschikking van Tom stelde om de communicatie mogelijk te maken. Met toelichtingen tussen haakjes van Krishnananda). Hierbij wordt nog opgemerkt dat de Negen via Tom, zolang hun wezen, Phyllis Schlemmer, nog op aarde leeft, slechts via haar communiceren. Deze communicatie verloopt zo zuiver mogelijk omdat Phyllis zich afzijdig houdt, waardoor zij zelf niets van de gesprekken (op één na) kan herinneren.

Ik heb iets dergelijks als die ene keer van Phyllis ook wel eens mogen meemaken: dan trek ik me terug in een klein hoekje van mijn lichaam opdat mijn hele wezen met hulp van mijn beschermengelen het Werk kan doen. Ik ben zo in feite slechts toeschouwer. Op deze wijze is Venus verleden jaar al verhoogd; op zes juni jl. was haar Overgang tussen de zon en de aarde door. Nu moet alleen Mars nog worden geminimaliseerd. Zijn invloed moet nog worden teruggedrongen. Daarna is het tijdperk van Vrede, Liefde, Harmonie mogelijk.

Toen brak er oorlog uit in de hemel. Michaël en zijn engelen bonden de strijd aan met de draak. De draak en zijn engelen boden tegenstand maar werden verslagen; sindsdien is er voor hen in de  hemel geen plaats meer. De grote draak werd op de aarde gegooid. Hij is de slang van weleer, die duivel of Satan wordt genoemd en die de hele wereld misleidt. Samen met zijn engelen werd hij op de aarde gegooid. Toen hoorde ik een luide stem in de hemel zeggen: “Nu zijn de redding, de macht en het koningschap van onze God werkelijkheid geworden, en de heerschappij van zijn messias (de grootste Koning die door Jezus is voorspeld tijdens zijn gevangenschap aan Maria Magdalena; hij zou uit haar jongste zoon van wie zij op dat moment zwanger was, Jezus-David, voortkomen – Kr.). Want de aanklager van onze broeders en zusters, die hen dag en nacht bij onze God aanklaagde, is ten val gebracht (en dus inmiddels verheven als Lichtbrenger op Venus, met andere woorden: Satan is weer de verheven Lucifer, de brenger van het Licht – Kr.). Zij hebben hem dankzij het bloed van het lam en dankzij hun getuigenis overwonnen (in feite in balans gebracht met mijn wezen: mijn moeder zei altijd dat ik te goed was voor deze wereld; Satan was te slecht. Nu zijn we beiden evenwichtig goed – Kr.). Zij waren niet aan het leven gehecht en hebben hun dood aanvaard (dit gaat over het terugdringen van de invloed van Mars, hetgeen nog staat te gebeuren – Kr.). Daarom juich, hemel, en allen die daar wonen! Maar wee de aarde en de zee: de duivel (zijn nalatenschap die nog op aarde is – Kr.) is naar jullie afgedaald! Hij (datgene en diegenen dus die hier zijn achtergebleven – Kr.) is woedend, want hij weet dat hij geen tijd meer te verliezen heeft.” (Openbaring 12: 7 – 12 met toelichtingen tussen haakjes van Krishnananda).

Dit betekent dat er al een hoop van de profetie is vervuld. We zijn echt al aan het einde van dit tijdsgewricht en staan aan de deur van het tijdperk van Vrede, Liefde, Harmonie! Dit houdt tevens in dat de Mayakalender klopt. Ik moet er wel bij schrijven dat het einde van dit tijdsgewricht een jaar kan schelen: ongeveer 21 december 2012 kan ook zijn: ongeveer 23 december 2013. Alan Alfond heeft voor mij namelijk boven redelijke twijfel bewezen dat de Mayakalender begon tegelijk met de beschaving in Egypte in 3113 v.Chr. in plaats van 3114 v.Chr. van Les Tournesolles. Maar de baktuns en de hele periode zijn bij beiden exact hetzelfde, dus is er sprake van een vergissing bij één van beiden, wat mij aangaat dus van Les Tournesolles. Dat kan ik ook verklaren aan de hand van de Bijbel: wederom Boek Openbaring, want de twee getuigen profeteren gedurende twaalfhonderdzestig dagen (drieënhalf jaar – Kr.) nà 15 mei 2010 (de geboortedag van Jezus – Kr.) toen de overgangsperiode van Vissen naar Aquarius was afgelopen. Telt u deze dagen uit dan komt u in de buurt van: 15 november 2013, wanneer die getuigen worden overwonnen en “gedood” (Openbaring 11: 1 – 12).

In verband hiermee wijs ik op een filosofisch stukje van een goede vriend van mij die óók al hard wordt getroffen door deze economie van angst en strijd. Hij schrijft:

Het individu is een eiland
De Mens een wijland
 
Ik heb hierop als volgt naar hem gereageerd:
“Het eerste word je door te leren (van andere bronnen; niet zuiver)
Het tweede word je door je te her-IN-neren (van je Eigen Bron; zuiver)
 
Daarom vind ik de leerplicht eigenlijk maar een eng ding! Maar wie luistert er naar ons? Ik heb het uit eigen ervaring! Ik was ook gehersenspoeld. Ik heb me met moeite en hulp vrij moeten vechten. Men vond dat ik ook na mijn derde overspannenheid wel kon werken tot het besluit van UWV-WAO er aan kwam. Hierdoor ben ik ook relatief arm, doch rijk geweest. En in feite ben ik dat nu weer (drie belastingaanslagen!). Maar als je hulp nodig hebt, kun je altijd op mij rekenen. Zoals jij mij in het verleden wel eens hebt geholpen, zo heb ik ook andere mensen wel eens geholpen, óók toen ik niet goed bij kas zat. Onbaatzuchtige Liefde betaalt zich rijkelijk terug, zo heb ik mij her-IN-nerd. Want ik ben waarlijk een Mens.”
 
En met betrekking tot de stroom waarin ik zou zitten:
Welke stroom bedoel je eigenlijk als je zegt dat ik in een stroom zit? Als het goed is, zitten we allemaal in dezelfde stroom: de Stroom des Levens! Ik zit in geen enkele andere stroom of stroming. Juist niet, want anders zou ik nog steeds gehersenspoeld zijn door indoctrinatie, en zou ik mijn Werk niet kunnen volbrengen! Ik zit niet voor niets in de WAO!!! Ik ben VRIJ-gesteld van werk in de materie om mijn huidige Werk te kunnen doen. Zo is het in de Stroom des Levens door het Universum besloten, al zien velen, ook sommige familieleden, het anders! Velen gaan tegen de Stroom in, en ik ga met de Stroom mee! Die velen zeggen dan tegen mij: “Je moet met de stroom meegaan, joh! Jij gaat altijd tegen de stroom in.” Dan dank ik hen voor de mooie woorden en ga ik gewoon verder op de Stroom des Levens. Maar soms doet het, dat heb je zeer goed begrepen, wel (ziele)pijn. Ik heb in mijn VRIJE jaren altijd mijn handen naar alles en iedereen om me heen uitgestoken, maar weinigen hebben ze aangepakt!

De ultime Liefde die ik geef, is dat ik mijn handen naar iedereen blijf uitstrekken. Pak ze, mijn vriend! Kom op de Stroom des Levens: daar heb je geen drugs en alcohol meer nodig, terwijl je toch mooie filosofieën blijft schrijven!”
Want ik heb de originele fragmenten van de Openbaring aan Joannes de Doper, die trouwens nog gevonden zullen worden in Jeruzalem, goed begrepen: ik blijf mijn handen uitstrekken naar diegenen die ze willen aanpakken!
Want wij zijn allemaal hier om een missie te volbrengen, maar weet u hem nog? Misschien mag ik u daarbij helpen?
 
 
Met vriendelijke groeten,
Krishnananda,
uw dienaar
2 Reacties to “Opnieuw Liefde”

  1. Vernon Freidkin 14 juli 2012 bij 08:26 #

    Merely wanna comment on few general things, The website pattern is perfect, the subject material is real good : D.

    • krishnananda949 23 juli 2012 bij 16:51 #

      Hello Mr. Freidkin,

      Thank you for your comment on my Preek van de Week.
      Do you know the Dutch language (a little bit)? Do you know what I wrote?

      Truly yours,
      Krishnananda dasa

Wilt u reageren? Schrijf dan alstublieft een reactie:

